Elka

Często zadawane pytania

Dla łatwiejszej orientacji, przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz tutaj tego, czego szukasz, nie wahaj się z nami skontaktować.

Jeśli nie masz pewności co do wyboru odpowiedniego rozmiaru, pomoże Ci nasza tabela rozmiarów.

Bardzo nam przykro. Może to być błąd w adresie e-mail podanym przy zamówieniu lub błąd w systemie. Nie wahaj się i skontaktuj się z nami pod dowolnym z wymienionych kontaktów z klientami, a wspólnie rozwiążemy wszystko.

GoPay powinien automatycznie wysłać Ci wiadomość e-mail z informacją, że płatność się powiodła. Jeśli nie otrzymałeś żadnego e-maila, nie wahaj się skontaktować z którymkolwiek z wymienionych kontaktów z klientem, a wspólnie rozwiążemy wszystko.

Tak to możliwe. Skontaktuj się z nami pod dowolnym z wymienionych kontaktów z klientami, a wspólnie rozwiążemy wszystko.

Prześlij nam zdjęcie uszkodzonego opakowania, a natychmiast wyślemy Ci nowe. Wierzymy, że uda nam się to naprawić na czas.

Towar wysyłamy zawsze następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. Produkty powinny dotrzeć do Ciebie w ciągu 3-5 dni roboczych.

Nie ma różnicy w szybkości transportu. Wszyscy przewoźnicy dostarczają towar w ciągu 3-5 dni po jego otrzymaniu z naszego magazynu.

Do przesyłki nie dołączamy wydrukowanej faktury. Możesz ją znaleźć w ostatniej otrzymanej od nas wiadomości e-mail. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Tak, w okresie przedświątecznym i walentynkowym oferujemy wydłużony okres zwrotu do 60 dni.

Towar dotrze do punktu odbioru w ciągu 2-4 dni roboczych. Poinformujemy Cię e-mailem, gdy tylko będzie można odebrać przesyłkę.

Możesz zlecić dostawę towaru jednemu z naszych przewoźników.

Oferujemy wszystkie dostępne opcje płatności, do których jesteś przyzwyczajony. Możesz u nas zapłacić online, przelewem bankowym lub za pobraniem.

Spróbuj się z nami skontaktować. Możliwe, że znajdziemy produkt w naszych rezerwach. Jeśli go nie znajdziemy, postaramy się znaleźć alternatywne rozwiązanie lub zwrócić pieniądze.

Tak, towar można zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od daty dostawy. Towar nie może być prany, testowany, noszony ani posiadający inne ślady uszkodzenia.

Nic się nie dzieje. Nowy formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ.

Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Wszystkie informacje na temat reklamacji można znaleźć TUTAJ.

Faktura jest częścią ostatniego otrzymanego od nas e-maila. Możesz ją pobrać tutaj w dowolnym momencie. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, skontaktuj się z nami.

Wszystkie informacje dotyczące zwrotu, wymiany lub reklamacji można znaleźć TUTAJ.

Punkty odbioru służą wyłącznie do przeglądania i odbioru towarów. Adres do tych celów można znaleźć TUTAJ.

Mamy kilka sklepów w Czechach i na Słowacji i nadal przygotowujemy je w Polsce.

Mamy kilka sklepów w Czechach i na Słowacji i nadal przygotowujemy je w Polsce.

Niestety nie jest to możliwe.

Wszystkie produkty wykonane są z naturalnych i najwyższej jakości materiałów. Szczegółowy skład konkretnego produktu znajdziesz w jego szczegółowym opisie. Możesz dowiedzieć się więcej o naszych materiałach i zrównoważonej produkcji na: Materiały i zrównoważona produkcja

Your moments. Everyday. Only. Playful. Together. Your moments. Everyday. Only. Playful. Together. Your moments.