Często zadawane pytania

Przygotowaliśmy dla Was listę najbardziej pytań zadawanych przez naszych klientów. Po kliknięciu na wybrane pytanie pojawi się odpowiedź. Jeżeli nie znajdziecie Waszego pytania, to możecie nas kontaktować.

 
Nie wiem jaki rozmiar wybrać, proszę mi doradzić
Szczegółowa tabela rozmiarów znajduje się na stronie https://www.elka-underwear.pl/obsah/tabela-rozmiarow
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia ani innych informacji o zamówieniu.
Bardzo nam przykro Może to być błąd adresu e-mail określonego dla zamówienia lub błąd systemowy. Nie wahaj się skontaktować z nami pod jednym z wymienionych danych kontaktowych, a wspólnie wszystko rozwiażemy.
Nie wiem, czy płatność za pośrednictwem  bramki Gopay była w porządku
GoPay powinien automatycznie wysłać Ci wiadomość e-mail z informacją, że płatność się powiodła. Jeśli nie otrzymałeś żadnej wiadomości e-mail, nie wahaj się skontaktować z nami pod jednym z wymienionych danych kontaktowych, a wspólnie wszystko rozwiażemy.
Nie mogłem zapłacić GoPay (kartą lub przelewem online) - czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze lub przelewem?
Tak, jest to możliwe. Nie wahaj się skontaktować z nami którymkolwiek z podanych kontaktów a wspólnie wszystko rozwiażemy.
Opakowanie prezentowe zostało uszkodzone podczas wysyłki
Och, ci przewoźnicy. Prześlij nam zdjęcie uszkodzonej paczki, a my wyślemy ci nową. Mamy nadzieję, że zdążymy naprawić sytuację na czas.
Czy dostarczacie towar  za granicę?
Tak W ostatnim kroku zamówienia decydujesz, czy chcesz dostarczyć towar do UE, czy poza nią. Pańtwo do którego chcesz dostarczyć towar proszę wpisać w komentarzu przy zamówieniu.
Jak długo trwa wysyłka towaru?
Zawsze staramy się wysłać towar następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. Produkty powinny dotrzeć w ciągu 2-3 dni roboczych.
Który przewoźnik jest najszybszy?
Nie ma różnicy prędkości. Wszyscy przewoźnicy dostarczają towar następnego dnia po otrzymaniu go z naszego magazynu.
Nie otrzymałem faktury
Do przesyłki nie dołączamy drukowanej faktury. Ale możesz ją znaleźć w ostatnim e-mailu, który od nas otrzymałeś. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości e-mail, skontaktuj się z nami.
Czy oferujecie dłuższy okres na wymianę towaru w Boże Narodzenie i Walentynki?
Tak, oferujemy przedłużony okres zwrotu w czasie świąt Bożego Narodzenia i Walentynek i to aż do 60 dni.
Jak długo potrwa dostawa towarów do punktu odbioru?
Towar dociera do punktów dostawy w ciągu 2-3 dni roboczych. Powiadomimy Cię e-mailem, gdy paczka będzie dostępna do odbioru.
Jakie są opcje transportu?
Towar może być dostarczony przez jednego z przewoźników. Oferujemy również możliwość odbioru osobistego w kilku punktach odbioru.
Jakie są opcje płatności?
Oferujemy wszystkie dostępne opcje płatności, do których jesteś przyzwyczajony.
Muszę wymienić produkt, ale nie ma go już w potrzebnym rozmiarze.
Nie bój się z nami skontaktować. Możliwe, że znajdziemy zapasowe sztuki, które przygotowaliśmy na takie sytuacje. Jeśli je nie znajdziemy, spróbujemy znaleźć podobne alternatywy lub zwrócimy ci pieniądze.
Czy można zwrócić lub wymienić towar?
Tak, towar można zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od  jego dostawy. Towar nie może nosić oznak użytkowania.Towarów nie wolno prać, nosić ani nie mogą wykazywać innych oznak uszkodzenia. Więcej informacji na temat zwrotu lub wymiany towarów można znaleźć na stronie https://www.elka-underwear.pl/obsah/zwrot-wymiana-reklamacja
Nie mam już formularza zwrotu.
Możesz pobrać nowy formularz zwrotu nahttps://www.elka-underwear.pl/obsah/zwrot-wymiana-reklamacja
Kiedy nastapi zwrot  moich pieniędzy na konto za wymieniony lub zwrócony towar?
Zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Jak postępować w sprawie reklamacji
Wszystkie informacje na temat roszczenia  - reklamacji, można znaleźć na stronie https://www.elka-underwear.pl/obsah/zwrot-wymiana-reklamacja
Chciałbym złożyć reklamację, ale nie wiem, gdzie znaleźć fakturę.
Faktura jest częścią ostatniego e-maila, który od nas otrzymałeś. Możesz go pobrać w dowolnym momencie. Jeśli nie możesz znaleźć e-maila, skontaktuj się z nami, na pewno go  razem odnajdziemy.
Gdzie mam wysłać towar do zwrotu / wymiany / reklamacji?
Wszystkie informacje na temat zwrotu, wymiany lub reklamacji można znaleźć na stronie https://www.elka-underwear.cz/content/return-exchange-claim
Gdzie mam wysłać towar do zwrotu / wymiany / reklamacji?
Wszystkie informacje na temat zwrotu, wymiany lub reklamacji można znaleźć na stronie https://www.elka-underwear.pl/obsah/zwrot-wymiana-reklamacja
Czy towary mogą być wymienione/zwrócone w punkcie odbioru?
Niestety nie jest to możliwe. Punkty odbioru służą wyłącznie do obejrzenia i odbioru towarów. Sposób postępowania przy zamianie/reklamacji/zwrotu można znaleźć na stronie https://www.elka-underwear.pl/obsah/zwrot-wymiana-reklamacja
Czy posiadacie sklep stacjonarny, w którym można kupić i obejrzeć towar?
Niestety nie mamy sklepu stacjonarnego. Oferujemy jednak kilka punktów, w których możesz nas odwiedzić, przymierzyć i kupić.
Czy można płacić gotówką w miejscu odbioru?
Niestety nie jest to możliwe.
Z jakiego materiału są wykonane wasze produkty?
Wszystkie nasze produkty wykonane są z materiałów naturalnych i najwyższej jakości. Szczegółowy skład można znaleźć w opisie każdego produktu.

Bądź informowany o wszystkich nowościach i rabatach