Często zadawane pytania

Przygotowaliśmy dla Was listę najbardziej pytań zadawanych przez naszych klientów. Po kliknięciu na wybrane pytanie pojawi się odpowiedź. Jeżeli nie znajdziecie Waszego pytania, to możecie nas kontaktować.

 
1 Czy oferujecie dłuższy termin do wymiany produktów w czasie Świąt Bożego Narodzenia i Walentynek?
1 Tak, w okresie przed Świętami Bożego Narodzenia i przed Walentynkami oferujemy wydłużony termin do wymiany, nawet do 60 dni. W okresie przed Świętami Bożego Narodzenia możesz zamawiać produkty od listopada z terminem wymiany do końca stycznia. Z okazji Walentynek możesz zamawiać od stycznia z terminem wymiany do końca lutego. Nie musisz sobie zawracać głowy nietrafionym podarunkiem.
2 Kiedy uzupełniacie towar?
2 Każdego roku przygotowujemy 2 duże kolekcje. Kolekcję jesień/zima prezentujemy na przełomie września i października a kolekcję wiosna/lato na przełomie marca i kwietnia. Poza tym przygotowujemy kolekcje limitowane. Np. Wzory świąteczne możecie oczekiwać w listopadzie a walentynkowe w styczniu. Jeżeli jakiś wzór zostanie wysprzedany, staramy się go uzupełnić, lecz nie zawsze to jest możliwe albo chodzi już o wyprzedaż. O uzupełnienie konkretnego wzoru prosimy zapytać na naszym e-mailu.
3 Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia ani innej informacji o zamówieniu
3 Z tym spotykamy się często. Najczęściej chodzi chodzi o podany e-mail z drobnym błędem lub naturalnie może pojawić się błąd w naszym systemie. Prosimy o wiadomość, zazwyczaj zamówienie odszukamy według nazwiska i wszystko naprawimy.
4 Nie wiem, czy płatność przez GoPay przebiegła pomyślnie
4 Zaraz kiedy rozpoczniecie płatność GoPay i podacie poprawny e-mail, zawsze po rozpoczęciu zapłaty powinniście otrzymać e-mail, gdzie równocześnie możecie sprawdzić, czy płatność została zrealizowana. W większości przypadków usługa GoPay jeszcze się automatycznie przypomina. Jeżeli żadnego e-mailu nie otrzymaliście albo nie wiecie, jak zapłatę sprawdzić, prosimy o napisanie do nas e-maila, wszystko natychmiast stwierdzimy i zrobimy tak, jak należy.
5 Nie udała mi się płatność GoPay (kartą lub przelewem online) – czy można zamówienie przekształcić na pobranie lub przelew?
5 Tak, jest to możliwe, przesłanie zamówienia na przelew bankowy jest zupełnie darmowe. Koledzy prześlą Wam instrukcje do zapłaty i natychmiast po nadejściu zapłaty zamówienie wysyłamy. Za pobraniem można zmiany dokonać również, tylko w tym przypadku płaci się dopłata za płatność za pobraniem – jeżeli nie macie opłaty pocztowej za darmo. Jeżeli opłatę pocztową za darmo posiadacie, to również przelew za pobraniem jest darmowy. Wystarczy tylko napisać do nas a my dokonamy zmiany.
6 Czy można towar zwrócić?
6 Tak na towar dajemy nawet 30 dni na możliwy zwrot bez podania powodu. Towar nie może być prany ani używany oraz musi być bez oznak uszkodzenia. Więcej informacji o przebiegu wymiany znajdziecie tutaj: https://www.elka-underwear.pl/obsah/vraceni-vymena-reklamace
7 Czy można towar wymienić?
7 Tak na towar dajemy nawet 30 dni na wymianę Towar nie może być prany ani używany oraz musi być bez oznak uszkodzenia. Więcej informacji o przebiegu wymiany znajdziecie tutaj: https://www.elka-underwear.pl/obsah/vraceni-vymena-reklamace
8 Jak postępować w przypadku reklamacji?
8 Wszelkie informacje do reklamacji znajdziecie na: https://www.elka-underwear.pl/obsah/vraceni-vymena-reklamace
9 Czy można towar wymienić/zwrócić na miejscu odbioru?
w służą tylko do odbioru towaru i nie można tu wymieniać ani zwracać. Jest to spowodowane tym, że sklepy mają mnóstwo marek i takich usług nie są zdolne jakościowo wykonać. Jak postępować podczas wymiany/reklamacji/zwrotu znajdziecie tutaj: Więcej informacji o przebiegu wymiany znajdziecie tutaj: https://www.elka-underwear.pl/obsah/vraceni-vymena-reklamace
10 Czy dostarczacie towary za granicę?
10 Tak, w każdym z e-sklepów dla Czech, Słowacji i Polski można też zamówić towar z doręczeniem do kraju UE i jakiegokolwiek kraju poza UE. Zgodnie z waszym preferowanym językiem rozpoczniecie zakupy w e-sklepie, wypełnicie wszystkie dane i w ostatnim kroku koszyka wybierzecie bądź doręczenie do UE albo poza UE. W tym przypadku jest możliwa zapłata tylko z góry. Kraj doręczenia prosimy dopisać do uwag.
11 Kiedy zwrócicie mi pieniądze za zwrócony/wymieniony towar?
11 Pieniądze zwracamy do 14 dni od przyjęcia przesyłki
12 Nie wiem, jaki rozmiar wybrać, proszę mi doradzić
12 Szczegółową instrukcję do wymiany towaru znajdziecie tutaj: https://www.elka-underwear.pl/obsah/tabulka-velikosti
13 Potrzebuję wymienić produkt, ale już go nie macie w pożądanym rozmiarze
13 Prosimy o napisanie do nas, możliwe, że znajdziemy sztuki rezerwowe, które często mamy na taki wypadek. Jeżeli ją mieć nie będziemy, będziemy się starali wybrać dla ciebie jak najbardziej podobną lub tylko zwrócimy pieniądze.
14 Opakowanie prezentowe uszkodziło się podczas transportu
14 Ach ci przewożnicy. Prosimy o przesłanie zdjęcie uszkodzonego opakowania. Natychmiast wyślemy ci darmowo nowe. Przepraszamy, jeżeli popsuł się w ten sposób twój podarunek, i wierzymy, że zdążymy na czas wszystko naprawić.
15 Do kogo mam wysłać towar do zwrotu/wymiany/reklamacji?
15 Wszelkie informacje do zwrotu/wymiany/reklamacji znajdziecie tutaj: https://www.elka-underwear.pl/obsah/vraceni-vymena-reklamace
16 Nie otrzymałem faktury
16 Drukowanej faktury do paczuszek nie załączamy. Staramy się poinformować was o tym w e-mailu, lecz rozumiemy, że można to przeoczyć. Faktura jest zawarta w ostatnim e-mailu, potwierdzającym wysłanie, gdzie można ją sobie pobrać. W przypadku, kiedy e-mailu nie potraficie odnaleźć, prosimy o napisanie do nas, na pewno ją odnajdziemy.
17 W jakim terminie dokonujecie ekspedycji towaru ?
17 Zazwyczaj pakujemy towar następnego dnia od wykonania zamówienia, towar powinien więc być u was do 2-3 dni. W okresie sezonu i sporadycznych przypadkach może się jednak okres wydłużyć nawet do 5 dni roboczych. Nie bywa to zazwyczaj spowodowane przez nas, lecz w wyniku przeciążenia przewoźników.
18 Który przewoźnik jest najszybszy?
18 Wszyscy przewożnicy doręczają towar następnego dnia od odbioru z naszego magazynu. Jeżeli zamówicie, w następnym dniu przekażemy towar przewoźnikowi a w trzecim dniu powinien być u was. W sezonie ma większość przewoźników problemy z przeciążeniem i opóźnienie zazwyczaj pojawi się u wszystkich. Jeżeli gdzieś pojawią się wyraźne problemy, to przewoźnika dla pewności wyłączamy i oferujemy alternatywy. Ewentualnie prosimy o napisanie do nas e-mailu, chętnie udzielimy porad.
19 Nie mam już formularza do zwrotu
19 Nic nie szkodzi, formularz można pobrać tutaj: https://www.elka-underwear.pl/obsah/vraceni-vymena-reklamace
20 W moim zamówieniu jest Republika Czeska zamiast Słowacka – co się stanie? Czy zamówienie zostanie mi doręczone?
20 Jeżeli zamówienie zostało złożone na Słowację z czeskiego e-sklepu, albo np. do Polski ze słowackiego e-sklepu, to mamy dwie możliwości rozwiązania. Jeżeli zapłaciłeś GoPay lub przelewem, zamówienie w porządku dostarczymy bez konieczności zmiany. Jeżeli wybrałeś zapłatę za pobraniem, to zamówienie automatycznie anulujemy i utworzymy nowe. W przypadku przesyłek za pobraniem powoduje to mianowicie problem z różnymi walutami zapłaty.
21 Za jak długo będzie towar w punkcie dostaw?
21 W punktach dostaw obowiązuje taki sam czas doręczenia jak na adres, tj. do 2-3 dni roboczych. Będziemy informować o tym, że towar wysłaliśmy do sklepu oraz że towar jest przygotowany do odbioru.
22 Jakie są możliwości transportu?
22 Towar można odebrać na jednym z naszych punktów dostaw. Dalej oferujemy doręczenie drogą pocztową oraz za pośrednictwem usług kurierskich. Wreszcie oferujemy doręczenie do zagranicy, mianowicie do UE oraz poza UE
23 Jakie są możliwości zapłaty?
23 Płacić można u nas najlepiej zaraz online, wszystkimi rodzajami kart płatniczych oraz przy pomocy bankowości on-line wszystkich dostępnych banków. W takim przypadku mamy pieniądze zaraz na rachunku i towar wysyłamy. Dalsza możliwość to klasyczny przelew bankowy, którego wadą jest tylko wydłużenie czasu dostawy o czas zanim pieniądze dotrą do nas (najczęściej 1-2 dni robocze). Ostatnia możliwość to wysyłka za pobraniem, która jest opłacona dodatkowo, jeżeli nie posiadasz darmowej opłaty pocztowej.
24 Dlaczego nie można zapłacić gotówką w punkcie dostaw?
24 Ponieważ chodzi o sklepy z większą ilością marek, nie można tutaj przyjmować gotówki ani kart płatniczych z powodu wprowadzenia EET (Elektronicznej Ewidencji Utargów). Każdy sklep musiałby mieć EET wszystkich marek, co naturalnie nie jest możliwe. Z tego powodu można zamówienia z osobistym odbiorem płacić wyłącznie z góry, przelewem bankowym lub przez GoPay online.
25 Czy można zakupić lużne bokserki w innym miejscu niż w Waszym e-sklepie?
25 Nasze luźne bokserki można obejrzeć, wypróbować i zakupić w każdym punkcie dostaw. Gdzie indziej niestety nie można ich zakupić. Oprócz punktów dostaw tylko w naszym e-sklepie.
26 Czy macie sklep tradycyjny?
26 Niestety, aktualnie nie mamy całego własnego sklepu, ale działamy na wszystkich punktach dostaw.
27 Gdzie można sobie Wasz towar obejrzeć
27 Nasze luźne bokserki można obejrzeć, wypróbować i zakupić w każdym punkcie dostaw. Gdzie indziej niestety nie można ich zakupić. Oprócz punktów dostaw tylko w naszym e-sklepie.
28 Z jakiego materiału jest Wasz towar?
28 Materiał każdego towaru podano w szczególe jego wyrobu. Luźne bokserki to zawsze 100% bawełny, w pozostałych wyrobach używamy zawsze maksimum możliwych materiałów naturalnych z domieszką lycry lub elastanu zgodnie z charakterem towaru.
29 Nie mam już faktury, co z wymianą lub zwrotem?
29 Drukowanej faktury do paczuszek nie załączamy. Staramy się poinformować was o tym w e-mailu, lecz rozumiemy, że można to przeoczyć. Faktura jest zawarta w ostatnim e-mailu, potwierdzającym wysłanie, gdzie można ją sobie pobrać. W przypadku, kiedy e-mailu nie potraficie odnaleźć, prosimy o napisanie do nas, na pewno ją odnajdziemy.

Zostaw nam swój e-mail, aby otrzymywać oferty promocyjne